دوچرخهسواری آناهیتا همتی کنار زایندهرودِ پرآب
روزنو :آناهیتا همتی با انتشار تصاویری از دوچرخهسواری در کنار زایندهرود، از حالوهوای دلنشین سفر اخیرش به اصفهان نوشت.
برترینها: آناهیتا همتی با انتشار تصاویری از دوچرخهسواری در کنار زایندهرود، از حالوهوای دلنشین سفر اخیرش به اصفهان نوشت. این بازیگر که سالهاست علاوه بر فعالیت هنری، به ورزش و سبک زندگی فعال علاقه نشان میدهد، در کپشن این تصاویر از زیبایی زایندهرود و ناراحتیاش از قطع دوباره آب این رودخانه گفته است:
«دوچرخه سواری لذتبخش با دوستای هنرمند و ورزشکار عزیزم، کنار رودخونه قشنگ زاینده رود همین هفته پیش.
امروز شنیدم که دوباره آب رودخونه رو قطع کردن...مگه قرار نبود دو یا سه ماه باز باشه؟!
به هر حال برای من سفر بسیار عالی ومحشری بود.»


