
علی تاجرنیا برای استقلال با ۲ قرارداد جدید ۲۳۳ میلیارد تومان درآمدزایی کرد
روزنو :سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران در نامههایی به فرابورس از دو قرارداد تبلیغاتی در مجموع به ارزش ۲۳۳ میلیارد تومان خبر داد.
علی تاجرنیا مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در نامههای جداگانهای به مدیر نظارت بر ناشران پایه فرابورس ایران از دو قرارداد اسپانسری برای باشگاه محبوب پایتخت خبر داده است.
بر اساس نامه شفافسازی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، قرارداد ۲۳۰ میلیارد تومانی این باشگاه با یک شرکت تبلیغاتی در خصوص اختصاص فضاهای ورزشی و کیت ورزشی باشگاه به این شرکت برای فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال (1404 - 1405) و قرارداد دوم با یک مؤسسه فرهنگی در حوزه تبلیغ صرفهجویی در مصرف برق به ارزش ۳ میلیارد تومان به مدت ۴ ماه از ابتدای شهریور تا پایان آذر ماه است.

