تیم ملی حسرت پرسپولیسیها را بیشتر کرد!

پرسپولیس بعد از مدتها دوندگی توانست خواسته خود را به کرسی نشانده و برای رفتن به آسیا به مصاف چادر ملو رفت تا در صورت پیروزی مقابل این حریف که تمرین هم نداشت، هشتم تیر ماه در مصاف با گل گهر شانس آسیایی شدن پیدا کند.
ولی قرمزها نتوانستند از پس چادر ملو برآیند! شکست ۲-۱ پرونده این تیم را بست و حالا همه خواهان خانه تکانی در این تیم بزرگ هستند. خیلیها میگویند بسیاری از بازیکنان فعلی در حد این لباس نبوده و باید بروند.
چند ساعت بعد از سوت پایان موعود بنیادی فرد در آن مسابقه، تیم ملی برای بازی مقابل مصر در جام جهانی به میدان آمد. امیر قلعه نویی ۵ بازیکن را در خط دفاعی گذاشته بود تا از دروازه بیرانوند محافظت کنند و جالب اینکه هر ۵ نفر سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند.
کنعانی و میلاد محمدی همین حالا بازیکن این تیم هستند، شجاع، نعمتی و رامین رضاییان نیز پرسپولیسیهای قدیمی و مشهور که مثل خود بیرانوند از چهرههای محبوب در این تیم بودند. اگر به این جمع مهدی طارمی را هم اضافه کنیم، (حالا حضور علیپور، ترابی، مغانلو، نیازمند و ... روی نیمکت به کنار) حضور هفت پرسپولیسی در ترکیب تیم ملی در جام جهانی، مشخص میکند مدیران این تیم چه سلیقهای در از دست دادن بازیکنان و خرید جانشینان داشتند!