به روز شده در: ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۷۵۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۳ تير ۱۴۰۵

آجرلو: بازرسی از تأسیسات هسته‌ای منتفی است

روزنو :عضو تیم رسانه‌ای هیات مذاکره کننده ایرانی تصریح کرد که هیچ‌گونه برنامه‌ای برای بازرسی از تأسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده در جنگ وجود ندارد.

فارس: عضو تیم رسانه‌ای هیات مذاکره کننده ایرانی تصریح کرد که هیچ‌گونه برنامه‌ای برای بازرسی از تأسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده در جنگ وجود ندارد.

تیم+مذکرات

«سعید آجرلو»، عضو تیم رسانه‌ای هیات مذاکره‌کننده ایران اعلام کرد که مذاکرات چهارجانبه پس از تهدید ترامپ پایان یافت.

آجرلو به شبکه المیادین گفت:‌ هیچ‌گونه بازرسی از تأسیسات آسیب‌دیده در جنگ نداریم و اگر ماده ۱۳ یادداشت تفاهم اجرا شود، درباره تحریم‌ها و موضوع هسته‌ای تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود که هیچ تعهد هسته‌ای جدیدی بر اساس نقشه راه تعیین‌شده در یادداشت تفاهم وجود ندارد.

عضو تیم رسانه‌ای هیات مذاکره‌کننده ایران تصریح کرد که طرف عمانی دیدگاه مثبتی ابراز کرده است، اما این دیدگاه باید به یک پیش‌نویس مکتوب تبدیل شود تا درباره مدیریت تنگه هرمز بر سر آن توافق شود.

وی اظهار داشت که پاکستانی‌ها مهارت بالایی در میانجی‌گری نشان دادند و تلاش کردند مذاکرات به بن‌بست نرسد.

آجرلو در پایان گفت که دلیل سفر هیات مذاکره‌کننده ایرانی به سوئیس، توقف جنگ در لبنان بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای تکراری خود امروز باز هم گفته بود که ایران با بالاترین سطح بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود موافقت کرده است.

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار