به روز شده در: ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۵ آبان ۱۴۰۳

حراج پاییزی ایران خودرو آغاز شد / با ۲۰۰ میلیون دنا پلاس صفر بخرید + لینک آبان ۱۴۰۳

شرایط انتخاب و واریز وجه برای متقاضیان بخش دوم خودروی دنا پلاس با اولویت پائیز ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه اعلام شد. متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
روزنو :

حراج پاییزی ایران خودرو آغاز شد / با ۲۰۰ میلیون دنا پلاس صفر بخرید + لینک آبان ۱۴۰۳

فرصتی ۱۰ روزه برای واریز وجه و قطعی کردن خرید دنا پلاس برای متقاضیان بخش دوم فراهم شده است.

به گزارش سریس خودروی اقتصاد آنلاین، شرایط انتخاب و واریز وجه برای متقاضیان بخش دوم خودروی دنا پلاس با اولویت پائیز ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه اعلام شد. متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
زمان فعال سازی بخشنامه برای متقاضیان بخش دوم خودرو دنا پلاس اولویت پاییز ۱۴۰۳

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت www.esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

موعد تحویل خودرو به متقاضیان بخش دوم دنا پلاس با اولویت پاییز ۱۴۰۳

موعد تحویل خودرو دنا پلاس در طرح فروش فوق العاده، ۹۰ روز تعیین شده است. همچنین موعد تحویل خودرو دنا پلاس در طرح پیش فروش، اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است.

مبلغ قابل پرداخت برای دنا پلاس با اولویت پاییز ۱۴۰۳

مبلغ قابل واریز در طرح فروش فوق العاده دنا پلاس با اولویت بخش دوم پاییز ۱۴۰۳، ۵.۳۸۵.۴۳۷.۰۰۰ ریال اعلام شده است. همچنین مبلغ قابل پرداخت برای طرح پیش فروش خودرو دنا پلاس با اولویت بخش دوم پاییز ۱۴۰۳، ۲.۶۹۲.۷۱۸.۰۰۰ ریال تعیین شده است.

چنانچه در این مرحله به هر دلیل وجه خودرو واریز نگردد ثبت نام شما لم یکن شده و به منزله انصراف خواهد بود، همچنین این فراخوان آخرین مهلت پرداخت و انعقاد قرارداد برای حواله‌داران دناپلاس دستی اولویت‌های پاییز تابستان می‌باشد.


اعلام شرایط انتخاب و واریز وجه برای متقاضیان بخش دوم خودرو دنا پلاس اولویت پاییز ۱۴۰۳ + موعد تحویل

تفاوت دنا پلاس توربو اتوماتیک و دستی با نسخه ساده

دنا پلاس از سال ۹۶ و با تیپ دنده‌ای ساده تولید و به بازار عرضه شد. یک سال بعد مدل توربو دنده‌ای به دست مشتریان رسید و سال ۱۳۹۹ شاهد حضور تیپ توربو اتوماتیک بودیم. تفاوت دنا پلاس توربو اتوماتیک و دستی با نسخه ساده، فقط در اضافه شدن توربوشارژر به مجموعه پیشرانه است و همین‌طور رینگ‌های بزرگ‌تر و تزیینات جزیی ظاهری و داخلی. سال ۱۳۹۹ دنا پلاس به گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز شد تا عملکرد بهتری پیدا کند. از سال ۱۴۰۲ نسخه‌هایی از این خودرو با موتور EF۷ پلاس یا EFP و همین‌طور به‌صورت آپشنال به بازار آمد. دنا جوانان نسخه جدیدی از دنا پلاس است که سال ۱۴۰۲ با پیشرانه EF۷P توربو معرفی شد. این پیشرانه علاوه بر عملکرد بهتر، قدرت بیشتری نیز دارد.

همه این تیپ‌ها و مدل‌ها همچنان از طریق سامانه یکپارچه خودرو و فروش ایران خودرو در دسترس خریداران قرار دارند.
مشخصات فنی دنا پلاس

دنا پلاس در سه تیپ و با دو پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی و توربو و گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتومات عرضه می‌شود. مشخصات فنی دنا پلاس دستی با دنا معمولی یکسان است، اما پیشرانه توربو همخوانی بیشتری با ظاهر این سدان اسپرت دارد.
دنا پلاس ساده با موتور تنفس طبیعی ۱.۷ لیتری عرضه شد که حداکثر ۱۱۳ اسب بخار و ۱۵۵ نیوتن. متر را از طریق گیربکس دستی ۵ سرعته در اختیار راننده می‌گذارد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ دنا پلاس دستی ۱۲.۰۳ ثانیه است و در هر صد کیلومتر ۷.۴۳ لیتر بنزین مصرف می‌کند.
مشخصات دنا پلاس توربو دستی شامل موتور EF۷ مجهز به توربوشارژ می‌شود که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن. متر گشتاور را ارائه می‌دهد. این مشخصات موجب شده تا نسخه توربو ۲ ثانیه سریع‌تر از مدل ساده باشد، با این حال برای طی کردن صد کیلومتر مسیر ترکیبی به ۰.۴ لیتر بنزین بیشتری نیاز دارد.
دنا پلاس توربو اتوماتیک همان پیشرانه EF۷ TC (توربو) را زیر کاپوت خود دارد که با گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته ست شده است. شتاب صفر تا صد دنا پلاس توربو اتومات نیم ثانیه بیشتر از مدل توربو دستی شده و همین‌طور مصرف سوختش به ۸.۱۲ لیتر رسیده است.
اسفند ماه ۹۹، دنا پلاس ۶ دنده دستی رونمایی شد که از همان مشخصات فنی نسخه ساده دستی بهره می‌برد و ازاین‌رو عملکرد یکسانی نیز دارد. اضافه شدن موتور EF۷P موجب شده تا مصرف سوخت این خودرو با گیربکس دستی کمی بهبود پیدا کند. دنا پلاس توربو توانسته از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پنج ستاره را دریافت کند و همچنین استاندارد یورو ۵ را نیز اعمال کند. با وجود تولید دنا پلاس با جعبه دنده شش سرعته دستی، ساخت و عرضه مدل اتوماتیک این خودرو همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.
کیفیت سواری دنا پلاس تا حدودی نرم است و سرنشینان کمی آسایش بیشتری از خودرو‌هایی مثل شاهین تجربه خواهند کرد. البته سیستم تعلیق این خودرو به‌خصوص در نسخه توربو اسپرت‌تر احساس می‌شود. هر چند به دلیل قدرت بیشتر دنا پلاس توربو اتوماتیک، در سرعت‌های بالا هنگام پیچیدن ممکن است اندکی کم‌فرمانی داشته باشید.
قیمت دنا پلاس در بازار

قیمت دنا پلاس در فهرست قیمت محصولات ایران خودرو بین تارا و سمند سورن پلاس قرار دارد، به این ترتیب که ارزان‌تر از تارا و گران‌تر از سورن است. در بین تیپ‌های مختلف این خودرو، قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک بیشتر از همه مدل‌ها است، چرا که هم از نظر مشخصات فنی عملکرد بهتری دارد و هم امکانات بیشتری را به مخاطب ارائه می‌دهد. طراحی ظاهری این محصول ایران خودرو جذاب‌تر از سورن و پژو پارس است و می‌تواند برای خرید خودرو از بین این سه محصول تعیین‌کننده باشد. همین‌طور مشخصات فنی قوی‌تر از رقبای هم‌خانواده خود ارائه می‌دهد. البته افرادی که به دنبال خودرویی با ظاهر به‌روز هستند می‌توانند یکی از انواع تارا را انتخاب کنند، البته اگر بخواهند مبلغ کمی بیشتری برای خودرو بپردازند. به جز سورن و پارس که با دنا پلاس در یک رده قرار دارند و می‌توانند با این سدان ملی رقابت کنند، شاهین دستی و شاهین اتوماتیک نیز از رقبای دنا پلاس محسوب می‌شوند

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز