به روز شده در: ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۶۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹

جدیدترین درگیری و کتک کاری در فوتبال ایران + عکس

جدیدترین درگیری و کتک کاری در فوتبال ایران + عکس
روزنو :دیدار دو تیم گل گهر و تراکتور که دیروز در سیرجان برگزار شد با نتیجه 2 بر  یک به سود تراکتور به پایان رسید. انتهای این بازی اما با جنجال زیاد همراه بود.

پس از پایان این مسابقه بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم درون زمین به شدت با هم درگیر شدند.

آرمین سهرابیان و سعید مهری در این صحنه با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند که منجر به دادن کارت قرمز به سعید مهری و سهرابیان توسط داور وسط شد.

محمدعباس زاده در حال توهین به بازیکنان حریف بود که یکی از اعضای تراکتور سعی در گرفتن دهان او داشت.

 

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار