بیمه البرز با ورود به عرصه نوآوری و تحول دیجیتال نشان داده که آینده صنعت بیمه، آیندهای فناورانه است. خدمات آنلاین این شرکت نه تنها باعث رضایت بیشتر مشتریان شده، بلکه به افزایش بهرهوری داخلی و کاهش هزینهها نیز کمک کرده است.
مدیرعامل بیمه البرز به همراه برخی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ستادی در دیداری صمیمی با کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، بر ضرورت تحول در بازاریابی و فاصله گرفتن از شیوه های سنتی فروش در صنعت بیمه تأکید کرد.
بیمه ملت در شش ماهه نخست 1404، رقمی بیش از 10 هزار و 477 میلیارد و 957 میلیون تومان حق بیمه (شامل قبولی اتکایی) تولید کرده است که از این رقم یک هزار و 500 میلیارد تومان تنها در یک ماهه شهریورماه تولید شده است.