بیمه البرز چگونه به تحول دیجیتال دامن زد؟

بیمه البرز با ورود به عرصه نوآوری و تحول دیجیتال نشان داده که آینده صنعت بیمه، آینده‌ای فناورانه است. خدمات آنلاین این شرکت نه تنها باعث رضایت بیشتر مشتریان شده، بلکه به افزایش بهره‌وری داخلی و کاهش هزینه‌ها نیز کمک کرده است.

تأکید مدیرعامل بیمه البرز بر نوآوری در بازاریابی و عبور از رویکردهای سنتی فروش

مدیرعامل بیمه البرز به همراه برخی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ستادی در دیداری صمیمی با کارکنان و شبکه فروش شعبه قم، بر ضرورت تحول در بازاریابی و فاصله گرفتن از شیوه های سنتی فروش در صنعت بیمه تأکید کرد.

بیمه ملت در شهریورماه ۱.۵ همت حق بیمه تولید کرد

بیمه ملت در شش ماهه نخست 1404، رقمی بیش از 10 هزار و 477 میلیارد و 957 میلیون تومان حق بیمه (شامل قبولی اتکایی) تولید کرده است که از این رقم یک هزار و 500 میلیارد تومان تنها در یک ماهه شهریورماه تولید شده است.